sena-c Merhaba. Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı, 25. Haftadayım. Doktor şeker yüklemesinden bahsetti sen bilirsin ama ben yapmanı öneririm dedi. Sizin bu konuda fikriniz nedir? Sizce yaptırmalı mıyım?
Denizyildizii sena-c Tabiki önerdiyse yaptirmalisin. Bebeğini riske atma. Gebelik şekeri öğrenilmediği taktirde sonuçları kötü oluyor
Unlukacar sena-c canım doğum yapalı 10 ay oldu yaptırmayıp bebeğin suyu fazla olanı gebelik şekerine baktırmayıp gebeliğinde sıkıntı çıkan ve Allah korusun bebeğini kaybetmiş anne tanıdım ve tek dediği keşke kimseyi dinlemeyip doktorumu dileyip yaptırsaydım ben sadece doktorumu dinledim güvendim şeker yüklemesini ve diğer istediği tahlilleri yaptırdım yapılan şeker yüklemesi 2 dilim baklava ile eş değerde bi içecek canım
mutlugebeee sena-c tabikide yapmalısın. Eskileri dinlemeyin şu tarz konularda ya doktorunuz ne diyosa onu yaptırın. Önce açken kan veriyorsun sonra gazoz gibi bir kutu içecek aldırtıyorlar eczaneden onu alıp içiyorsun başka hiçbir şey yemeyip içmiyorsun 1. Saatte tekrar kan veriyorsun o kadar. Bebeğe zararı olucak bir şey olsa doktorlar önerir miydi?
Unlukacar sena-c 1 kutu içecek içiyorsun ilk içmeden kan alıyorlar sonra içtikten sonra yani açlık tokluk şekerine bakıyorlar tahlil yapmaya giderken hiç bir şekilde yiyecek ve içecek tüketmemen gerekiyor