Kahverengi 24+3 günlük hamileyim bebeğimi hep solda hissediyorum ilk gebeliğim hep bir tarafta olması normal mi
ilkgozagrimhavinim Kahverengi bende hep sağda ve aşağılarda hissediyodum. 28.haftaya girdik. Geçen gece ilk kez sol tarafta göbeğimin üstünde hissettim😊
Dilekcnkn Kahverengi Ben 32. Haftaya giriyorum genelde solda toplanıyor solda hıçkırıyor anlamadım bende 😂😂
Avokadoo @Kahverengi ben hep sagda hissediodum sonra sol tarafta hissetmeye de basladim 😅 Buyumus sipa artk alani genislemis elleri degil ayaklariyla daha belirgin tekme atiolar ondan orda hissediosunuzdur.
Kahverengi Avokadoo daha ufak olduğun için yanı bende korktum hep burdaki içerikleri okumaktan böyle oldum 😊
Kahverengi ilkgozagrimhavinim bende korktum ya geçen burda bir post okudum hep ondan etkilenip kuruntu yapıyorum 😊
ilkgozagrimhavinim Kahverengi hiç korkma. Ben doktoruma sordum. Her bebek farklı durur dedi kimi aşağıda taşır kimi sağda kimi solda kimisi kaburgalarında hisseder.
Avokadoo @Kahverengi bende 19haftaligim sagda hissediodum simdi solda da hissediorm dedim buyumustur dediler 😅 dun ultrasonda bi baktim sol tarafta ayaklari tekmeye hazirdi biri 😅