Pelin-1 busraaklnc aynanin bolmeli olmasi biraz klasiklestiriyor parcali oldugunda aynayi ayna olarak kullanamiyorsunuz pek 😅 ama bence daha guzel şik gosteriyor gardrobu
busraaklnc Pelin-1 o kadar kararsızım ki gerçekten parçalı olanın siparişi verdim dün ama iptal edip tek olan mı versem diye düşünmüyor değilim 😅
Pelin-1 busraaklnc parcasiz alirsan modeli daha duz olur parcali da daha bi guzel oluyor sanki ya da ben aldigim icin oyle geliyor ,😂😂
Caglaluna Pelin-1 canım şu an eşimle dolabı monte ediyoruz. Ama en üstü nasıl yapacağımızı çözemedik. Dolabın üstünde süs için duran çıtalar var ya. Bilgi verebilir misin. Kitapçıkta da yok tarifi 🤷🏻♀️
Pelin-1 Caglaluna canim ya bi aile dostumuz kuruverdi bize kurulurkende yoktum ben maalesef yardimci olamiycam😐
Mihruss Caglaluna merhabalar resim yükleme imkanınız var mı bende aynı ürünleri almayı düşünüyorum ama kararsızım
Caglaluna Mihruss https://imgyukle.com/i/Zh0C8 https://imgyukle.com/i/Zhf9n canım ben memnun kaldım. Ufak hasarlar vardı ama sorun edilecek şeyler değil
Mihruss Caglaluna çok teşekkür ederim bende alacağım inşallah. İkea şifonyer ile renk tonu farklılığı var mı acaba tam beyaz mı kırık beyaz mı dolap rengi