anneligeadimadim Hanımlar merhaba, MTHFR c667T Heterozigot veya homozigot olan arkadaşlar hangi folik asiti kullanıyorsunuz, sanırım biz her folik asiti kullanamıyoruz. Sizlere doktorunuzun tavsiyesi nedir ? Bana folita önerdi doktorum.
Gizmo90 anneligeadimadim özelliklerinde de bunlar yazıyor canım 6S-5- MTHF glukozamin tuzu olarak, metabolizasyona son aşamadan katıldığı için, kanda serbest dolaşan folik asit ortaya çıkmasına neden olmaz. Böylece portal dolaşımda maksimum dağılım sağlar. 10 mcg B12 vitamini sayesinde fetusta nöral tüp defekt riskinin azaltımasını ve DNA onarımını hedefler 150 mcg iyot sayesinde bebeğin günlük iyot ihtiyacını annesinden sağlamasına katkıda bulunur ve fetusta önlenebilir mental gerilik riskini azaltır. 20 mcg D3 vitamini ile bebeğin kemik sağlığının güçlenmesine katkı sağlar ve böylece raşitizm ve tip 1 diyabet gibi hastalıkların görülme olasılığını azaltır.
anneligeadimadim Gizmo90 çok iyiymiş içeriği, doktorun bana önerdiğinde sadece metilfolat ve iyot var b12 falan yok ama sanırım bizim b12 ihtiyacımız da oluyor
papatya56 anneligeadimadim Yok kullanmıyorum pazartesı kımyasal gebelik gecırdım hamıle kalınca ıgneye baslıcam
Aysera Fol B-EM beyaz pembe kutulu ben çok memnunum doktorum önerdi bana devlet karşılamıyor yanliz 85Tl 90 tablet var kutusunda tok karnina her gün aynı saatte 1 tane alıyorsunuz tavsiye ederim.