Nureylaa 2 gündür ara sıra idrar yaparken ilk önce bir baskı hissi sonra da kasıkta ağrı oluyor sonra geçiyor 15.haftadayım yaşayan var mı bu durumu ?
meltemcanli Nureylaa bana da olmuştu 17.haftada geçiyor ama o baskı bebeğin baskısı 🌸 hiç hareketlerini hissettiniz mi
Caglaluna Nureylaa 15+3 haftalık hamileyim aynı his bende de oluyor özellikle afedersiniz mesanem dolu olduğunda, yani sabah ilk idrarda oluyor genellikle ☺️ Umarım normaldir
Nureylaa Ysmmmnn bilmiyorum ki idrar anlamında her şey normal aslında rengi falan koku yok yanma yok sadece kasıkta ara ara ağrı oluyor 🤷♀️
ZZeynepP1903 Bende de oluyor canım 15. Haftamın içindeyim kasık agrılarım hala devam ediyor ve ara ara rahmimde de oluyor 😒
Nureylaa ZZeynepP1903 1 hafta önce falan tahlil yapılmıştı temizdi simdi olunca biraz korktum ınsalalh yakın zamanda gecer ☺
Mihriban_702 Caglaluna bnde 15+2😌aynı şekilde baskı oluyo doktorum normal dedi ama fazla yorma kendını uzan bol su iç dedi