Rbiatrn ben sezeryan oldum, 2.gün duş aldım ama öyle köpükler içinde falan değil. boynumdan aşağısını hafif bi duş jeli kullanarak. Eşim yıkadı beni. Ben tutundum kenar demirler var banyoda. Zaten su geçirmez bant oluyo sezeryanda, o konuda korkma sıkıntı olmuyo. Eve gelince de hergün duş aldım, 3.gün bandı çıkardım, bantsız duş aldım. Zaten kesik küçücükmüş😁 ben sandım kocaman bisey. Ama normal doğumda bilemem banyo yapılıyor mu? Alt dikiş varsa nasıl olur fikrim yok😊