Ayseesr Bende o arabadan aldım çok güzel ama ben dolap uygulamasından aldım şanslıydım ama garantisi hala devam ediyor kullanan kişi tertemiz bakmış , üçüncü gebeliğim yani daha kullanmam zaten o yüzden temiz bir arabaydı kaçırmak istemedim 750 tl aldım 😊😊