Zeynep_49 araştırırsanız ikiz gebeliklere göre kilosunun iyi olduğunu görürsünüz . 36 hafta da gayet iyi bi hafta küveze de girmediler siz normal gebelik gibi düşünmeyin. İnsanlar 38 de 3 kilo 3.250 doğururken iki bebek dünyaya getiriyoruz olsun o kadar. Bide ikizlerde max 37 tutarlar sonrası risktir araştırın ☺️