Prensmmmm zehranurr banada cumartesi nstye gel pazartesi tekrar bana gel dedi son hafta hic kilo almamislar iksiide 2400 civari tabi yanilma payida oluyormus insallah 1 eylule kadar beklerler 37. Haftada alirim dedi
zehranurr Deletedmom9823 3 gün önce 2200, 2150 ölçüldü bugün sadece suyuma falan baktı ölçüm yapmadı çok değişmemiştir sanırım🙄🤷🏼♀️🤷🏼♀️
zehranurr Deletedmom9823 bilmiyorum ki bekletmeyelim artık dedi. Bende beklemiyordum nst girdim sonra muayene olurken birden pazartesi alalım artık dedi şokla hiçbir şeyde soramadım
Kuzucccum Deletedmom9823 bencede ıkız dıye mı acep erkene aldı ayy neyse hayırlıysla alırsın ıns kuzum kucağına mimişleriii @zehranurr 💓😘🙏👩❤️💋👩
Deletedmom9823 zehranurr aşko bidaha konuşsana bilgim yok tabi ama normal gelmedi bari bebeler azcık daha kalsaydı
zehranurr Deletedmom9823 ctesi tekrar gidicem hastaneye bi o zaman sorayım bir problemden kaynaklı mı alıyor yoksa 36 olduğu için mi sorayım