Bende 22+3 te ikizlere hamileyim 2 haftada bir gidiyordum detaylı ultrason için 1 ay ara verdik pazartesi detaylı ultrasona giricem çok özledim onları . Birşey sormak istiyorum kış bebeği olacak ve kendi aracımız var bebek arabası almalı mıyım doğumu kasımda bekliyoruz sadece puset alıp yaza baston bebek arabası almak istiyorum siz ne düşünüyorsunuz ?