Aymilanin_kardesi Kızlar yeni öğrendim 5+0 iz bugün yarın Dr randevumuz var inşallah görürüm keseyi kalp duyar miyim acaba ☺️
Elsu26 Aymilanin_kardesi Kalp atışını duymayabilirsin stres yapma keseyi görürsün ama gönünmezse yine korkma ben 7 haftalıkken gördüm ve kalp atışını duydum 😊😊 rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin hepimize inşallah 😊😊😊
Nur190321 Aymilanin_kardesi bende 5teyim keseyi gördük dün gitmiştim 😇 kalp atışı için 2 hafta sonrasına randevu verdi 🙏🏻
Avakadolu Aymilanin_kardesi ben de 4+2 yim iki gün önce öğrendim kan vermeye gitmedim haftaya 5 hafta olsun direk doktoruma giderim bir kurtajim var 3 ay önceden
eso14 Bende bugün 4 haftalık oldum. 3 gün önce öğrendim hamile olduğumu 🤰😊 12 gün sonra kontrolüm var acaba keseyi görebilir miyim. Çok heyecanlıyım 🎀
135 eso14 ben de dün test yaptım 21 gün oldu adet olalı ama test negatif acaba adetimin geçmesini mi beklemeliyim şuan 3 haftalık oluyor eğer hamile isem
eso14 AlpAslanbabysmom regl döneminden önce öğrenmiştim hamile olduğumu ertesi gün hastaneye gittim ve değerim 182.9 çıktı. Doktor ayın sonunda gelmemi söyledi o zaman da 5+5 oluyo. Ama tabi sat a göre haftasını biliyorum. İlk baktığında daha küçük gözükmüyor dedi. Umarım görebilirim dua edin 🎀
AlpAslanbabysmom eso14 bende çok erken öğrenmiştim insan ilk başta sabırsızlanıyor sonrası çabuk geçiyor inşallah görürsün sağlıkla gelsin miniğin 🤲🏻😍
eso14 dreams_rain maalesef bana doktorum daha küçüktür gözükmez ama yine de bi bakalım dedi adetimden önce öğrendim çünki :) ama bıdık daha gözükmedi. Ayın sonuna gelmemi istedi. İnşallah görürüz beraber ❣️
dreams_rain eso14 benim öyle çok bi belirtim yok kasık ağrısından başka senin var mı? Belirtiler falan kasık ağrım olmayınca manyak gibi paranoyak oluyorum normal mi falan
eso14 dreams_rain benimde her an regl olacakmışım gibi ağrım oluyor sürekli değil ama kendini belli ediyor yine. Göğüs hassasiyetim var bide. Kasık ağrısının da rahim genişlemesi sonucu olduğundan biliyorum canım
dreams_rain eso14 göğüslerimde öyle aman aman çok bi hassaslık yok kasık var o da bazen şiddetli olup belime vuruyor o da bazen