Kızlar selam, tecrübeli annelerimiz cevap verirse sevinirim. Ben gece gündüz klimanın altındayım, soğuk su içiyorum filan diye herkes diyor ki bebek gazlı doğacak sabaha kadar susmicak klima açma soğuk su içme, ince giyinme vs diyip canımı sıkıyorlar. Doğru mu bu ? Bu sıcakta klimasız durulmuyor. Çok su içmem gerekiyor diye ancak soğuk içebiliyorum ılık içeceksem hiç içemem. Sizce gerçekten etkisi var mı?