Sağlıkla gelsin inşallah. Endişe etme sakin bir şekilde gir doğuma, olumlu düşün. 37+4de sezaryan oldum bende şuan 12 günlük bebeğim. Kilosu ultrasondan az doğdu ama iyiydi benimki zaten çok zayıf değilse ve nefes sorunu yoksa almıyorlar bebeği. Haftası da düşük bir hafta değil annesi bir kaç saat sonra belki de en güzel kokuyu çekeceksin içine 🥰