12 gün önce doğurdum. Alt üst takım, şapka, eldiven ve penye battaniye verdim. İçine kruvaze zıbın koymuştum şu ceket gibi olandan ama ebe normal alttan çıtçıtlı zıbın istedi onu da ekledim. İlk başta isimli vs verme derim çünkü bebeğimin göbek bağı kesilince hafif kan olmuştu zibindan çıkmadı o kan lekesi