Prenstalha Bebegimveben0811- hayır canım olmaz yani ama eğer ki kafana çok takılırsa bence doktorunu ara yada hastaneye git
defnosunannesi_ Bebegimveben0811- aynı durumu bende yaşıyorum canim bazen sinir oouyorum tutuyorum o his öyle geçiyor gidersemde damla damla geliyor 36 hafta olduk
Bebegimveben0811- defnosunannesi_ masAllah baya ilerlermiş rabbim bana da göstersin yani tek değilim suyum olamaz o kadar korltum ki :(
Hilal-95 Bebegimveben0811- 26 haftadayım en basından beri tuvaletle kardeş gibiyiz her dakıka hemde🤣🤣 affedersn daha kalkmadan tekrar gelıyor🤣🤗🙊
Hilal-95 Bebegimveben0811- yok kuzum doktoruna söyle tabi ben bugun gitiim suyum iyi şükür normal dedi bana
Ays0 Bebegimveben0811- Suyunu tutamazsın ama çişini tutabilirsin. Kontrolünde danış yine doktoruna için rahat etsin ama rahim büyüdükçe mesaneye olan baskı artacak o yüzden 3 damla çiş sende aşırı his oluşacak