Ozz721 Bu ikinci doğumum cuma 40 haftalık olucam herşey yapıyorum yürüyüş hurma duş ama ne sancı nişan hiç bi belirti yok gittikçe umutsuzluğa kapılmaya başladım 😞
Sonsuzmavi33 Ozz721 merhaba inşLh dogurursun bende sziin gibiyim 40+2 günlük hala bişy yok herşey yapıom ama hiçbişey yok saglikla inşalh gelirler 🙂
Ozz721 Serap91 iki gün önce nst sancın var demişti devlet hastanesi şimdi özele gidicem acaba suni sancı ile başlatırlar mı dogumu