Merhaba güzel anneler 😌
Hamileliğimin son zamanlarındayım artık, 38+3 olduk bugün. Ödem sorunum yok, bazı günler el ve ayaklarımda hafif şişlik oluyor ama geçiyor öyle çok ödemim olmadı. Şöyle ki, iki gündür el parmaklarım ağrıyor ve sebebini bilmiyorum. Her sabah uyandığımda parmaklarım dehşet ağrıyor gün içinde ağrı hafifliyor ama sızlamaya devam ediyor. Yaşayan var mı aranızda hiç? 😌