FusunF bu gece saat 3 gibi tuvalete kalktım, eşim odadan “voooo napıyosun hooo ” diye bi bağırdı. Tuvalette öyle kalakaldım. Yarıda kaldı rahat rahat tuvaletimi de yapamadım. Çok korktum ama çok da komikti 😂😂 su sesi duyunca damacanadan su dolduruyorum sanmış. Bizim damacana biraz zorluyo da beni su alırken eşim dolduruyo. Niye kendin dolduruyorsun diye kızdı. İşiyom işiyom dedim 😂😂😂