Bu sabah instagramda denk geldiğim, bir kadın doğum uzmanının hamilelikte yatış pozisyonuyla ilgili yazısı. Benim çok hoşuma gitti, sizinle de paylaşmak istedim. Çünkü burda bazen görüyoruz, sırt üstü yatmak bebek için çok zararlı yazılarını. Hatta sırt üstü yatmak bebeği öldürür yazanı bile görmüştüm ben😅 ister istemez stres yapıyoruz. Ne güzel demiş doktor hanım, stres yapmayın ki bebişlerde stres olmasın artık☺️🤍🙏🏻
https://www.hizliresim.com/ef2btpm