Gamzebzdmnsnl Merhaba, bende 2,5 aylık evliyken hamile kalmıştım 😌 Tabii bizim planlı idi ama ilk başlarda elbette ki bi şaşkınlık vardı, birde ilk 3 ayım zor geçti mide bulantılarımdan dolayı pek birşey yaşayamadım eşimde keza öyle, sürekli üzüldü. Sonrasında toparlandıkça tadını çıkarmaya başladık, doğa yürüyüşlerine çıktık, bebek alışverişlerini beraber yaptık. Onun dışında başbaşa kalamayız diye sakın korkmayın koca 9 ayda yine bol bol vakit ayırabilirsiniz birbirinize. Hem daha ayrı daha özel oluyor. ☺