Öncelikle geçmiş olsun. Ben de kimyasal gebelik geçirdim sadece kanda deger çıkmıştı qyni adet gecikmesi ile öğrenmiştim hatta. Benim değer ilk 44 falan çıkmıştı hatta sonra düşmeye başladı ve doktor normal gebelik olmadığını söyledi. Eğer kimyasal gebelikte netlerse direk adet kanı gibi dusuk oluyor. Ama ben de dış gebelikten de suphelenmislerdi hatta hastanede yatmami istediler ben imza verip yatmamistim. Bazen riskli olabiliyor dış gebelik anne adayı için özellikle.