Gizmom Kasım ayında çocuğu emzirirken şakir şakir terledigimi bı ben bilirim ama ona rağmen giymedim,emzirme sütyeni deyince öyle kompleks bişey düşünme pazarda satılan büstiyer gibi olanlar var hani içinin dolgusu istersen çıkabiliyor ben onu kullanırım hâlâ öyle alıştım ki🌼