Guldenm Merhaba , benim ilk doğumum olacak haftaya seseryan.Gece 1 refakatçi kalabileceğini söylediler ben de eşimin ismini verdim.Gündüz de sorun yokmuş.Eşimle daha rahat edeceğimi düşündüğüm için , sizce eşim yanlış bir tercih mi :)
Minaminisi Guldenm İlk doğumumda ablam ve eşim kaldı. Ablam bebeğimin alt değişimleriyle falan ilgilenecekti ama sağolsunlar hemşireler herşeye yetişti. Eşimde benimle güzel ilgilendi. Şimdi 2.bebeğim yolda, sadece eşim kalacak yanımda. Pandemiden dolayı kimseyi alamayacağız. Biz tabi tecrübeliyiz artık ama sizde rahat edeceğiniz birini seçin. Ben annem yada kayınvalidem yerine ablamı seçtim mesela. Ona nazım geçiyor çünkü🌸
Tugbamete Guldenm ilk gebeliğimde eşimdi Allah razı olsun oğluma da banada çok güzel baktı bunda da yine eşim kalsın isterim annem olsaydı annemi de isterdim ☺️
eliffkrts Guldenm eşim olucak inşallah 🙏🏻 ilk bebeğimiz onun da her anına tanık olmaya hakkı var, varsın tecrübesiz olalım öyle öyle öğrenicez ❤️
buseep Eşinizi yanınızda istemeniz gayet normal ama doğum sonrası bebeğinize hemen bakmanız zor oluyor. Bende son ana kadar eşim kalıcak dedim ama annemin kalması daha iyi oldu çünkü normalde olsa sezeryanda olsa çocuğu kolunuza almak bile zor oluyor.
Azize_3347 Guldenm Benim ilk dogumumda annem ve eşim kaldı şimdi 2.gebeligim bu doğumumda eşim ve kız kardeşim kalacak inşallah
Pembepanterr Guldenm ilk doğumumda eşim kaldı herşeyime yardım etti sağolsun ikincide istemiyorum ama bebeğimi emanet edemem ondan başkasına o evde diğer çocuğumuza bakacak 😊🥲 eşinizin midesi bulanmıyacak tiksinmeyecekse kalsın cünkü bebek gibi oluyorsunuz doğum sonrası tuvalet vs de
prensesannesi__ Guldenm yoo bende eşimi secicem çünkü en az bı kız kadar becerikli masaallah benim kocama o yüzden onu istiyorum yanımda ama annemde olucak tabikide sadece eşim varken kendimi daha rahat hissediyorum ama annemide istiyorum yanımda yani
ezgikptngl İlk doğumum da annem kaldı yanımda ama eşimde sürekli gitti geldi yanımıza kaynanamda yanıma geldi sürekli görümcemle aynı anda yan yana odalarda doğurduk çünkü 😄 ikinci doğumum olacak inşAllah bu sefer sadece annem gelebilecek eşim kendi annesiyle oğlumuzla ilgilenecek ☺️
Burcu4135 Guldenm eşinizde tecrubesız bence yanlış secım olmuş. Anne yada kayınvalıde tecrubelı bırılerının olması gerekıyor.
greybrde Guldenm bence eş doğru bir tercih değil ikinizde acimisiniz sonuçta refakatçi yardım ve gözlem amaçlı yanınızda kalır sizinde bildiğiniz üzere eşler panik ve tecrübesiz oluyor rıpkı biz anneler gibi
Seda_nrr Guldenm Bende eşimi istiyorum bakalım nasip.Ama kalmaları daha iyi hem onlarda çocuklarıyla bağ kuruyor neden ben hastanede yatarken eşim evde yan gelip yatsın 🙈🙈
Asdfjsjdkks Guldenm ilk doğumda eşim kaldı. Gece annem diye ağladım benn. Anne gibisi yok hastalanınca yine anne şefkati arıyor insan
fatmacos Guldenm benim kaynanam kaldı annem başka şehirde olduğu için ani normal doğum olduğundan yetişemedi eşim d e ardı gece belli Bi saate kadar ikisininde ayrı ayrı yardımı oldu tuvalet vesaire gitmeme kaynanam yardım etti ama yorgundu çok uyuud kaldı kızımı eşimle beraber giydirdik altını falan beraber temizledik 😅😅 bu sefer ne olur bilmiyorum kızım var büyük ihtimalle kızıma kaynanam bakar eşim gelir yanıma annem yoksa eğer varsa eşim de annem de gelir
hepoyleolurzaten Guldenm Benimde ilk gebeliğim ve eşim kalacak ☺ Evet belki tecrübeli birinin kalması daha iyi olabilir ama zaten evlat bizim evladımız ve yaşamadan da tecrübe kazanılmıyor o yüzden beraber kalacağız 😌
Hayal_et07 Guldenm bence değil. Hastahanede ebelerden her türlü yardımı alırsınız zaten. Kiminle rahat edeceksiniz o kalsın 😊