Dilekka Kızlar aranızda 38 hafta veya daha ileri olup bebeği kanala girmeyen var mı çok taktım ya inmezse zamanı geldi nerdeyse ama neden normal doğum pozisyonu alıp kanala girmiyo ? Ne yapabilirim kanala inmesi için ? ☹
Bambilibom Dilekka Canım merhaba bende 38+2 deyim çarşamba günü kontrole gittim bu kez de girmemiş. Yapmadigim kalmıyor merdiven in çık, çömel kalk hareketleri, evde cam dahi siliyorum, 3 km ye yakın yürüyorum yok yok. Dr o keyfi çatınca inecektir dedi.
KardelenAnnesi 34 haftamdayım benimde inmedi :/ bunun için egzersizler varmış sanırım bir iki hafta bekliycem olmazsa egzersiz yapıcam sizde bi araştırın isterseniz
deletedmom11 Son haftaya kadar bebek canı istediüini yapıyomuş o yüzden endişelenmeyin kanala girmezse sezeryan yapıyoLar dönmezse ters duruyosa mecburi sezeryan
Dilekka deletedmom11 işte hayırlısıyla normal yoldan doğum yapmak istiyorum ondan kanala inmesini istiyorum. Yoksa sezaryenle alınır en kötü onu biliyorum 😕
Dilekka Baharymk endişelenmemin sebebi normal doğurmak istiyorum yoksa sezaryen zaten cepte. 38 39 da kanala inmediyse bundan sonra inmesi biraz zormuş
Dilekka Bambilibom benimde salı günü 38+4 olcam kontrolüm var şu anlık inmedi bakalım ne dicek doktor 🙄 demek keyiflerine göre iniyorlar bişeyler yapıp çaba sarfetmek boşuna mı yani ? Gerçi ne yapcağımı da bilmiyorum inmesi için
deletedmom11 Dilekka yurt dışnda dişini sıkarsan eLini sokup çewiriyolar açıLma başLayınca sezeryanı kesinLikLe ölüm kalım oLmadan yapmıyolar ama tr de isteyen istediği gibi sezeryan oluyo
Dilekka deletedmom11 ah malesef sezaryen doğum şekliymiş gbi davranıyorlar türkiyede öyle çevirme falan yokki hayırlısı olsun ama normal olsun dua ediyorum
Baharymk Dilekka inmezmiymiş 39dan sonra?? Ciddimisin😫 Ben de sezeryan istemiyorm kesinlikle ve 40a doğru gidiyoruz şuaan 39+3üm 😓😓
Bambilibom Dilekka Valla bende anlamadım yediğimizden mi içtigimizden midir nedir çocuklar bu aralar kimden duyduysam geç geliyor 😃 Kanala da artık bilmiyorum ne zaman girer ama keyfi çatınca o kesin 😊😉