9 ay boyunca hep normal istemişken, bebeğim son haftalarda kilo alımı azaldığı İçin zorunlu sezerysn olmuştum ve doktorumla bu durumu konuştuğumuzda kabullenmemiştim günlerce ağlamıştım sezeryan oluyor diye ve Doğum yaptıktan belli bir zaman sonra da sezerysn Doğum yaptığım İçin ağlıyordum kabullenemiyordum uzun bir süre . Kendimi suçlu hissediyordum . Sizin de sağlık sorununuz bebeğinizle alakalı bir durum olmaz ise normal Doğum yapın derim