babymom16 Kızlar 37+5 haftalığım doğuma eşiniz girdi mi normal doğum düşünüyorum eşiminde girmesini destek olmasını istiyorum ama kararsızım aynı zamansa sezeryan olduğunda almıyor doktorum bu arada sadece normal doğuma kabul ediyor eşi doğuma girenler tecrübelerini yazabilir mi ? 😊
LivaveLeyla babymom16 evet eşim girdi ilk sezeryanımda şimdi 2. sezeryan olucam yine girmek istiyor pandemiden dolayı alıyorlarmı bilmiyorum tabi şuan iyi ki girmiş diyorum bebeğimizi beraber gördük ilk beraber kokladık el ele karşıladık çok güzel ve unutulması imkansız bir andı 🥲
gmzgncr Snmom bizde de tam tersi sezaryen e girebiliyordu normal doğuma kabul etmiyodu doktorum. Zaten etse de ben sokmak istemedim. O anıma şahit olmasını istemiyorum açıkçası üstteki arkadaşımın da dediği gibi soğuma olayları çok oluyormuş doğum sonrası🙄 zaten doktorunuz ve ebeniz size çok güzel destek oluyor ben kimseyi aramamışım yanımda aksine iyiki Emel hocammm iyiki Esra ebecim varmış dedim❤️ babymom16
Bittercikolata babymom16 sezeryan olsaydım kesin girmesini isterdim. Orda bişey olmuyor paşa paşa yatiyosun çocuğu içinden aliyolar zaten o kısmı kimse görmüyor. Ama normal doğum öyle değil öyle bı acı bağırma ıkınma falan insanlıktan çıktığıma eminim 😂 dediler eşini çağıralım mı kordonu kessin. Hayır diye geri döndürdüm görevliyi. O halde beni görmesini istemedim. Aslında bı yönden doğumun zorluğunu görsün isterdim ama dediğim gibi insanliktan çıkmıştım o anda 😂
Merkun babymom16 eşim girdi iyikide girdi.12 saatten fazla sancı çektim bir saniye olsun başımdan ayrılmadı elimi bırakmadı.. sonra acil sezeryana alındım yine yanımdaydı elimi bırakmadı. Yavrumuzu birlikte aynı anda görmek gibisi yok ❤️
Snmom O an hiç kimseyi görmüyor gözünüz. Benim doktorum tma doğum anına almıyor eşleri ilk aşamada ikinma zamanları girdi. Destek oldu mu desem o benden heyecanlıydı. Annemde girdi aynı zamanda. Ama bence alt tarafınızı görmeyecek bir pozisyonda girebilir isterseniz. Bazı eşler farklı hissesedip soğuyormus ama haberiniz olsun.
gokcekocyigit07 Tam tersi sezaryan olacağım kısmetse yine ve eşim girecek, bence de eş desteği, anne ile olduğu gibi baba ile de ilk ten tene temas çok önemli 🤗
LivaveLeyla bebisim-_00 hastane ve dr göre değişir sanırım benim eşim girdiğinde covid yoktu doktorumuz zaten eşimin kuzeni ben spinal olmuştum doğum anında yanımdaydı eşim dikim aşamasında kızımızla beraber çıkmıştı doğumhaneden pandemiden dolayı prosödür nasıl oluyor bilemiyorum henüz bende konuşmadım
Fatoos Kızlar benim normal doğum oldu ve eşim baştan sona kadar hep yanımdaydı evet o an gözünüz hiç birşey görmüyor sancıdan amma velakin eşimin yaptıkları çok büyük destekmiş bana tansiyonum düştü terden sırılsıklam olmuştum eşim hem terimi sildi hem yelpazeyle serinletti havlu ıslatıp alnıma koydu benimle nefes alıp verdi elimi sımsıkı tuttu doğum anınıda gördü ama herhangibir soğuma olmadı ben çok şanslıyım eşimden Allah razı oldun iyiki onu doğumda yanımda istemişim 💜
babymom16 Ya ben epiduralli normal doğum istiyorum o yüzden eşim girsin istiyorum açıkçası baş ucumdw dursun tabi bebeğin doğduğu yeri görsün istemem :)