Şafaklari alalım kizçeler🥳
edabazin aynıyız bizimde son 11 bekliyoruz bakalım
edabazin son 21 💙👶🏻🧿
edabazin son 7 bekleniyor hala 😂
edabazin aynıyız bende hala doğuramadom hiç bir doğum belirtimde yok beklemedeyim 🤷🏻♀️😅💙
Son 14 🥰
20😂
O da birsey mi son 4 hala yok