aslanreis Kuzeyimiz8 ya bende çıkartmamışlardı diye hatırlıyorum sezaryendi kendim içinde emin olamıyorum 🤷🏻♀️😃
U-E Kuzeyimiz8 sezeryan olacaksanız evet cıkartılması gerekiyor tırnaklardaki kan dolasımına morarmaya bakılıyor
Merve_kucuk Kuzeyimiz8 Yok bende sorun olmadı. Hatta doktorum ojelerinin rengi de ne kadar güzel demişti 😂
badeilemerve Kuzeyimiz8 ben normal doğum yaptım aniden sancım olmuştu cikartmamislardi ☺️ ama sezaryen için bilemiyorum
Umbilik Sezaryen olursa hepsi olmasa da birkaç tırnaktaki ojeyi çıkartırlar. Morarma vs var mı diye tırnaktan kontrol ediliyor çünkü.
Minaminisi Kuzeyimiz8 Bende oje makyaj falan yasaktı. Tabi 9 sene önce doğum yaptım simdi belki kurallar esnemiştir. Hastaneye göre değişiyo olabilir.
Aylinak1n Kuzeyimiz8 kardeşimde çıkarttırmışlardı hepsi parmağına kalp atış cihazını taktıkları için problem oluyormuş sezeryan oldu. Ama normalde çıkarttırmıyor olabilirler
Flyderndkk Normalde de 1 parmağı çıkartabilirler. Nabız ve oksijen ölçen cihaz takıyorlar parmağa. ojelerde değerlerin ölçümünü engelliyor
AIK_2255 Kuzeyimiz8 iyi doktorsa, senin iyiliyin için mutlaka çıkartdırır. Tıbben öyle olmalı. Sebeb ver hangi bir alanda kanama varsa, ilk parmak uçları morarır. Oje varken bunu anlamak mümkün değil.