Eda_6 Merhabalar 🌸 Kızlar acil bir doktor önerisi almam lazım. Aillanz tamamlayıcı sağlık sigortam var. Gittiğiniz ve memnun kaldığınız doktor ve hastahane önerisi alabilir miyim?
Littlespy Eda_6 merhaba, tamamlayıcı sağlık sigortası doğumu karşılamıyor genelde, bende karşılamamıştı. Batıkent Medical Park hastanesi Aylin Ayrım hocaya gidiyorum ben, menunum da :)
gbyalcin Eda_6 ben Sincan lokman hekimde irade hocaya gidiyorum ve çok memnunum kendisinden. Ama önümüzdeki ay ya da ekimde etlik lokman hekime geçecekmiş. Bizim sigorta bu zamana kadar her şeyi karşıladı ancak detaylı ultrasonu karşılamıyor. Bir de sigorta şirketi doğum için 5000₺ limit verdi. Sigorta şirketi doğum paketi almak için kullanabilirsiniz sadece aradaki farkı ödersiniz demişti ama hastane kabul etmiyor.
Yigitnnnn Eda_6 benimde tamamlayıcı sigortam var medicana ya gidiyorum ayşe hocaya medicana da sigortanin karşıladığı doktorlari arayip öğrenebilirsiniz onlardan birini secersiniz sigorta doğumu da karşılıyor
SaniyeGoseli Eda_6 Lokman hekim Akay hastanesi yakınsa doçent doktor Demet kokonalıyı öneririm kendi doktorum çok memnunum doğum paketi ücretleri de çok uygun çoğu hastaneye göre
Eda_6 Littlespy merhaba benimki doğum paketli karşılıyor. Sadece alternatif doktor araştırıyorum. ☺️ Teşekkür ederim
Zehrak Ben Hüseyin Pehlivan a gidiyorum, kendi muayenehanesi var koru da doğum yaptırıyor sigortanız geçer mi bı fikrim yok ama rahat stressiz güven veren bı doktor.
Tugceee06 Zehrak Hüseyin hocayı bende duymuştum paket satın alındığında ayrıntılı ultrasyon vs dahil mi acaba yoksa ayrı bir ücret mi talep ediyorlar
Littlespy zehranurr aynen hatta benim gebelikte ortaya çıkan kolestaz için gittiğim gastroenteroloğu bile karşılamıyor tamamlayıcı sırf gebelik kaynaklı olduğu için 🤦🏻♀️
zehranurr Littlespy ben şimdi gebelik için oraya gitmiyorum ama sigortanın kabul edeceği şekilde istem yaparlarsa herhangi ücret talep edilmiyormuş aklında bulunsun. Belki doktorunla aranız iyidir falan rica edebilirsin yardımcı olur sana
Littlespy Aymilanin_kardesi aynen paket almıştım, Aylin hoca 9500 diğer doktorlar 8500dü ben Şubat’ta alırken
Gizemin-minnakI @Eda_6 Keçiören medıcal park sevgi yıldırım . Kendisi çok tatlı ve ilgili zTen araştırarak gitmiştim. Çok memnunum . Hastanede çok temiz .
Kararsizinsan Gizemin-minnakI bende kecioren medicale gidicem sanirim ama yetkin ve bulent beyi de iyi diyorlar. Sizin bilginiz var mi? Dr lar hakkinda Sevgi mesai disi dogumlara gelior mu? Veya telefon veriyor mu?
Dilektirmik Liv hospital Bora Coşkun a gidiyorum ikizi Var birde Buğra Coşkun ikiside çok tatlı ve mütevazi
Eda_6 Dilektirmik ben de Bora hocaya gidiyorum ama kendisi liv den ayrılacağını kendi yerlerini açacağını söyledi. Sigorta konusunda kesinleşmediği için net bir şey söylemedi. Umarım sigortam geçerli olurda doktor aramak zorunda kalmam 🙈 alternatif olarak doktor bulmalıyım
Dilektirmik Eda_6 Öyle mi ne zaman dedi ayrılacağım diye benim haberim yok.benim bir arkadaşım eşi Bora beyin çocukluk arkadaşı oradan taşındık ama haberim yok idi Geçen hafta kontol var idi bir şey demedi ama. Önümüzdeki hafta yine kontol var benim sorayım bı bakalım
Heisenbergesra gbyalcin bende irade hocanın hastasıyım 32. Haftama giricem yarın kim söyledi gidceğini kendi mi paylaştı sizinle üzüldüm orada takip eder mi bizi paketim var