Oozleemm
Ah canim benim hic uzulme bak benimde birinci bebegim kalbi durmustu o haftalarda , kurtaj yapildi. Ilk gebeliklerde cok sık rastliyoruz demisti doktorum. Birde ben zor hamile kalanlardanim 3 yil sonra kendiloginden olmustu. Cok uzuldum boyle olmasina ama. 1 adet donemi gecti. Ikinciyi beklerken hamile oldugumu ogrendim. Simdi cok sukur bir skintimiz yok guzel gidiyor. Canini skma stres yapma ve yine olucakk. Kendini buna hazirla sen 🌸