Yasminyenice Selam kızlar. Dün saat 10 gibi oğlumu kucağıma aldım. Dünyalar benim oldu. Sezaryenden çok korkarak girdim ama hiç korktuğum gibi olmadı çok şükür. Her şey çok güzel rahat ilerledi. Sorularınız varsa alabilirim ☺️
Kbraahmet Yasminyenice Spinal mi oldunuz epidural mi geçmiş olsun. Darısı bizlere🌸🌸 güle güle büyüsün bebeğiniz
Kubra_baydar Yasminyenice hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah bize de dua et cnm az kaldı 🥰🥰🥳
Bussrakkose Yasminyenice spinal mi oldunuz acaba ameliyat sırasında bir şey hissettiniz mi ağrı acı gibi belden yapılan iğne acıtıyor mu bir de ne kadar sürdü ameliyat acaba bu arada Rabbim bağışlasın inşallah gözünüz Aydın 💐
Yasminyenice Ela532 ben çok korkuyordum eski paylaşımlarıma bakarsanız doğurmamaua karar vermiştim 😀 ama beklediğim kadar büyük acılar olmadı çok şükür hareket etmek biraz zor
Yasminyenice Bussrakkose spinal oldum, sırttan kemiğe doğru bi iğne vuruyorlar iğne bile hissedilmiyor. Sadece bi sıcaklık geldiği hissediliyor. Ameliyat boyunca da sadece bebeği çıkartırken azıcık ittiriyorlar onu hissettim onun dışında kesme dikme hiçbir şey hissetmedim
Kbr11 Bussrakkose belden yapılan iğne hiç acıtmıyor emin olabilirsin ameliyatta arada hissediyorsun ama bu acı olarak değil tabiki ameliyatta hemen hemen toplam 45 dk kadar falan sürüyor
Kbraahmet Bize de gün verdi doktorum pazartesi günü inşallah. Spinal sezeryan ile dünyaya gelecek miniğim. 39+1 de 😍😍😍 hepimiz sağlıklı bir şekilde alalım inşallah kucağımiza