Yaseminsg Nişanım geldi kızlarrrr. Nişandan sonra ne kadar zamanda doğum başladı sizlerde şuan 39+5 teyiz heycan bastı 😀
Reyhan_sevim Yaseminsg Rabbım senı o dar kapıda bırakmasın inşallah hemen hayırlısı ile dogum yapar bebegını kucağına alırsın ben persembe gunu dogum yaptım ve bebegım aglamadı dogarken ve 1hafta dır yogun bakımında kucağıma alıp ne koklayabıldım nede görebildim inşallah Rabbım saglıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah dogum edince yaz yine lutfen
tacagens 38+5 teyim gece bnmde nisanim geldi bitmeyen regl agrisinda var anlamdım doğum olcak sanırım korkuyorumda
Yaseminsg Reyhan_sevim amin canım Allah sana da bebeğini de yardım etsin bol şifa versin rabbim kuzum
zk92 6 gün önce nişanım geldi. Bugün 39+4 günlük hamileyim. Hâlâ doğuramadım 😂 dün hafif kasıklsrıma, belime bir sızı girdi. Hadi inşallah bu odur, dedim ama yok.