38+4 um iki gündür adet ağrısı gibi ağrım oluyor du avile gittim dün gece nst baya sancı çıktı yatış verelim dedi yok dedim siklasinca gel dedi eve geldim uyumadım zaten sabaha kadar şimdi 5 6 dk arası geliyo belime sıcak duş aldım biraz rahatlattı squat yapıyorum plateste oturdum biraz bekliyorum ikinci doğumum olucak nasipse kızımda böyle şeyler yasamadigim için ne zman gitsem ki acilmam yoktu dün önceki doğumun açıklığı dedi bebek ölçümleri de 36 37 hafta arası bı sıkıntı yok dedi ya dua edin nolur bı avazda gelsin 👏😖🙇