Doktorunla görüştün mü canım.Bende progestan kullanıyorum ama ağızdan alıyorum günde 3 tane.Ben doktoruma neden fitil olarak kullanmıyorum diye sorduğum da enfeksiyona sebep olabiliyor demişti.Belli ki için rahat etmemiş doktorunla konuş bence.Enfeksiyon önemli bisey çünkü