Minikmucizem1
Gece uyurken kasigim da ve belimde agri vardı siddetliydi biraz sonra sabahh yani simdi artık akintilardan bikmstm günlük pedlerde zararliyms denilio bende peçete koydum ikigündür daha koyu we sugumsu akıntı geliodu ama bu sabah kahve rengi bi lekelenmeyle beraber o sugumsu kuyu şey gelmiş nisan mi oluo yoksa oda mmi normal akıntı