Busra333 Karnımdan 3-4 gündür geceleri çıt, kırtt diye sesler geliyor 4-5 defa olmustur. İnsan sessizlikte anlıyor. Başına gelen var mı???? Biraz korkunç 😳
Tolgahansmom Busra333 evet 😊 bende de sık sık oluyor ama artık hoşuma gitmeye başladı. İlk zamanları ürperticiydi. Bebişin eklem sesleri 💙
Aleynanin_annesi34 Busra333 benim de Bi gece olmuştu hatta korktum burada onunla ilgili post açtım normal dediler. Eklem sesleriymiş duyduklarımız çok şükür doğdu benimki şimdi de arada sesi çıkıyor karnımda duyduğum ses😊😃
Mehfam10 Busra333 Bende de sabahları yataktan kalkarken ya da ters bir hareket yaptığım zamanda oluyordu doktor bebeğin pozisyonundandir kalkıp yatarken destekli bir şekilde hareket et dedi canım
Busra333 Sevcannn10 yaaaa tek değilim o zaman sevindim. Bende korkuyordum resmen yatakta yatıyorum hareket etmiyorum hiç bebek hareket ederken çıııt diye sesi geliyor yoksa dedim kızıma bişey mi oluyor 😔
Busra333 Tolgahansmom hadi ya sizin de mi? Bende çok korkuyorum benim yeni olmaya başladı dedim yoksa kızıma bişey mi oluyor 🥺🥺🥺
Busra333 Mom9272 ay iyi cnm içim rahatladı bi kaç araştırma yaptım google daim bilgi yoktu korktum iyice çok teşekkür ederim ☺️
Sevcannn10 Busra333 ilk önce bende korktum bir tarafına bir şey oluyor diyede doktora soyledim dalga geçti bir taraflarınımı kırıyorsun çocuğun diye :) normalmiş yani
Burcu_NFUE Busra333 ben 35+4 nornaldir tabikide çoğu annede duymuş öyle ses ben duymadım yada çok dikkat etmedim
Busra333 Burcu_NFUE hmmmmm sizin daha ileride aslında. Ben duyunca çok korktum 😟 birde böyle korkutucu çünkü kendimden gelmiyor küçücük minicik kızımın neresi çıtlıyor kim bilir 😭
Busra333 Aleynanin_annesi34 gerçekten mi :))) doğduktan sonra da mı çıkıyor öyle sesleri ☺️ Yaaa ama imsaşlah bi sıkıntı yoktur dimi o Zaman ? Ben çok korktum 3-4 gündür doktoruma da soramadım sürekli rahatsız etmek istemiyiyorum doğuma az kaldı soğumasın benden 😅 diye
Aleynanin_annesi34 Busra333 evet evet MaşaAllah hiç Bi sıkıntı yok içinizi rahat tutun ☺️ benim de öyle olunca çok korktum hemde gece sessizlikte eşim de gececiydi söyledim ona şaşırdı aa nasıl olur dedi oluyor işte dedim😁doğdu yanımda bazen o sesleri duyuyorum 🤭
Busra333 Aleynanin_annesi34 :)))) dimi başkasına desen inanmaz çıtlıyor diye 🙈🙈🙈 imsan duyunca. Korkuyor şaşırıyor yaaa