NursiMa1802 Merhaba anneler 19 haftalık gebeyim hasta oldum ve şiddetli bir öksürük var öksürürken çok zorlanıyorum artık karnım ağrıyor boğazlarım çok fazla tahriş oldu, nasıl geçer bu durumda olan var mı önerilerinizi bekliyorum😔
ozlemak42 NursiMa1802 covidmisin yada yeni mi gecirdin bende oyleyim çünkü covid gecirdim öksürük krizine giriyorum nege gündüz uyutmuyor durdurmuyor ne yaptimsa geçirmedi ıhlamur rahatlatiyor sadece 😒
Ilkayy NursiMa1802 Ah ah canım aynısını ben yaşadım ve hastanede yattım enfeksiyon varmış meğersem öksürük yapmış
Taze1anne NursiMa1802 nane limon bal. Kekik bal. Ya da ballı süt. Benim azıcık boğazım ağrısa hemen bunları yaparım. Geçmiş olsun. 🙏🏻
Alyaesmaa NursiMa1802 Antibiyotik kullanamadığım için 1haftadır hastayım geçmedi covid testi yaptırdım oda negatif çıktı ortalığın salgını diyor doktorlar. Çok öksürmekten açılmam olmuş 35+2′ de🤦🏻♀️ Doktor sadece sıcak suya bal limon zencefil koy iç dedi öyle yapıyorum.
busra5501 Taze1anne hamile biri kekik içemez Allah korusun. Ihlamur papatya ve yaş nane limon kaynatırsanız iyi gelir. Sebebini bilmiyorsanız doktora gidin
NursiMa1802 Alyaesmaa çok geçmiş olsun 😔dün bende sıcak süte bal ekledim de sonra duydum ki kaynar birşeye bal pekmez hurma gibi vs. Şeyler eklenmezmiş zehre dönüşüyormuş aklında bulunsun canim🌺
Burcu_NFUE NursiMa1802 doktora git verdiği ilaç öksürüğe iyi gelir . Sende sürekli sıcak bişeyler tüketmeye çalış
Shnern NursiMa1802 bence bir test verin ama okksuruk için tereyağı biraz erişin üzerine pekmez eklleyin 2 dk falan kaynasın onu ılısın yiyin