Toprak0805 Kızlar yarın sabah hastaneye yatmışım yapılacak suni ile dogum başlatılcak dua edermisiniz ismim tugba kolay geçsin İnş sezeryane gerek kalmasın saglıklı bir şekilde kurtulalım heycan korku uyku tutmadı
semsem21 Toprak0805 Allah kolaylık versin, bir avazda dogurun inşallah. Bu arada açıklığınız var mı? Açıklık olmadan suniyle başlatılıyor mu? Bir de kaç haftaliksiniz? 🤗
Aynur-13 Toprak0805 benimde hafataya yatışım yapılıcak suni ile doğum başlatılıcak ve sezeryandan bende korkuyorum inşallah normal bi şekilde yavrunu kucağına alırsın sende
Akkoyu Toprak0805 ayy Allah yardımcın olsun inşallah bi avazda kurtarsın rabbim 38+2 yim benimde hiç açılma yok bende böyle olucam sanırım