Öncelikle Rabbim isteyen bütün kardeşlerime nasip etsin. O masadayken çok dua ettim hepinize müslüman müslümanın kardeşidir hiç eksik olmadınız canlarım 🤲🏻Evet gelelim sadede…
Kovit sebebi ile 5 gün hastane kaldım bu süreç boyunca bebeğimin durumu kontrol altındaydı fakat suyunun baya azaldığı söyledi doktor kendimi iyi hissettiğim zaman çıktım imza atarak hastaneden çünkü kendi doktoruma çok güveniyordum ki orda 34 haftamda çocuğumu almak istediler ve ben bunu istemiyordum. Risk aldık ve çıktık Kovit bitimine 2-3 gün vardı neyse eve geldik psikolojimi düzeltme çabasına girdim çok şükür düzelttim bir nebze olsun kontrole çağırdı doktor cumartesi günü su seviyemiz 60 seviyelerindeydi 3 gün geçti tekrar kontrol için geldik bu sefer 40 seviyelere düştü bir anda seni yarın sezeryana alıyoruz dedi. Eşim kapıdaydı durumu anlattı o an duygu karmaşası içinde napıcam ben ne olucak telaş korku sardı neyse yatışım yapıldı sabah 11 ameliyat günü alındı. 27 haftadan itibaren bebeğim hep baş aşağı pozisyonda duruyordu hiç değişmedi Rabbim onu karnımda ilmek ilmek işledi çok şükür verene 🤲🏻 Akşam oldu ama sabah olmuyor ben uyuyamıyorum annem refakatçi uyutmuyorum kafasında zebellak gibi son son karnımdayken video çekildim bir kaç bişey söyledim oğluma hatıra kalsın diye sonra eşim geldi eşimin ailesi benim ablam ve kız kardeşim vakit yaklaştıkça heyecan korku duygu çorbası iyice karıştı. Beni hazırladılar aldılar ameliyata korkacak birşey yok gerçekten kendimi biraz fazla korku içine soktum " İnşirah suresini okudum sürekli besmele "çektim sürekli neyse uyuşturdular çekilmeleri falan illaki hissediyorsunuz 11 de girdim ameliyata 11:20 de oğlum Egehanım doğdu öyle güzeldi ki pamuk gibiydi teni yumuşacıktı doktorum iyi ki alalım demiş çünkü hiç su yoktu çok susuz doğdu Rabbim onu bana bize bağışladı. 20 dk beni diktiler çıkışım 11:40 oldu Tabi ben ameliyata salya sümük ağlayarak girmiştim ağlayarak çıktım bunların hepsi ama hepsi mutluluktandı. Karnımdaki dünyamı kendi dünyama getirdim ve onunla birlikte büyüyeceğim karnımda ki gibi pamuklara sararak büyüteceğim🤎 Erken geldiği için solunum sıkıntısı var küvezde şuan teyzoşları canımı hiç sıkmıyorum ona orda çok iyi bakarlar o arada bende kendimi toplarlarım ve anneliğimi tam yaparım diye düşünüyorum moral bozarsanız olmaz kesinlikle iyi düşünün iyi olsun 😌 Süt sağıp gönderiyorum ne kadar çıkarsa o kadar kar bizim için elektirikli pompayı hastanem kendi temin ettiği için şanslıyım hastanedeyiz hala bugün gördüm çok güzel uyuyordu yoğun bakım kardeşleriyle bıcır bıcır 🤭 Ne kadar kalacağı belli değil solunum sıkıntısı geçtikten sonra kavuşabiliyoruz kilosu falan gayet yerinde çünkü sadece solunumu hızlı çok uzatmak istemiyorum sıkılmayın diye ama hiçbişeyi de atlamak istemiyorum çünkü mucizelerimizi dünyaya getirirken Rabbim hiçbir ayrıntısını kaçırmamamızı istiyor ve bende bunu kaçırmadan yazmak istiyorum. Herkese nasip olsun annelik inşallah tez vakitte 🤲🏻 Bizim hikayemizde böyke sonlandı teyzeleri benim için negatif olan bişey yok herşey yolunda gitti böyle olması gerekiyordu ve oldu umarım sizde bir nefeste kurtarırsınız. Sizi seviyoruz sorularınız olursa yazın biz size yazarız 🧸🤎