Zhrbzl benim de bence az doktorum çok korkutmak istemedi takıntılı olduğumu bildiği için 32+6 da 1902 gibiydi suan 34+2 yim yarın doktora gideceğim insallah bakalım kaç kg aldı bu esnada süt çok kilo yapıyor dedikleri için günlük en az 2 bardak süt içtim dikkat bol şeftali falan Yedim.iyi geldi mi bilmiyorum tabi gelirse size de yazarım