Ben 33 hafta 5 gunluk ama daha yürümedim ve ayaklarım şiş şiş geçeleri ayaklarım agrıdan donuyor yani bagıraçak kadar canım açıyor şimdi yürüsem diyorum çok şükür şu ana kadar duşuk riski yaşamadım maşhallah ama sadeçe çoçugun başı 3 aylıkan aşadaydı şimdiye kadar hep agrılarım vardı şimdide aynı