Handeoz ben oğluma almıştım 4 yıl önce orta kalınlıkta bir battaniye ama sçdışarı giderken zaten mont giyiyor yetiyor yani. Ben astronot almamıştım bacakları boynu için ve rüzgar almaması için sarıyordum. Yeterli olmuştu. Yumuşaklığı güzel. Sonra büyük boyutunu da aldım 2 yaşında o kadar güzel çıkmadı