Busra333 Kızlar gece gece esti aşure yapıyorum.Malzemelerimi zaten almıştım. Sizler aşureye nişasta ekliyor musunuz? Şuan kıvamı çok sıvı ben eklemeyi düşünüyorum
3506 Busra333 Nefis yemek tariflerinde ve başka tariflerde iki kaşık nişasta ile kıvamını bulabilirsiniz yazıyor. Koyabilirsiniz bence, tariflere biz göz atarak miktarı belirleyin, afiyet şeker bal olsun ♥️
Busra333 Opheliaaa Bayadır kaynıyor canım bi de hazır haşlanmış buğdaydan hazır nohut fasulyeden yaptığım için hepsi pişmiş 30 dkdır tekrar kaynıyor ama su gibi 😔
Opheliaaa Busra333 Canım o aşureyi hemen yiyip tuketmiceksin ki Durucak o sonuçta farketmez içine buğday nohut vs giriyor koyulaşır o ben hiç görmedim nişasta koymak.. bir kuru fasulye yemeği bile yapsan ikinci güne köyü yiyorsun Sen bilirsin
Deletedmom93428 Busra333 ya sabahtan beri canım aşure çekti bulamadm postu gördm dedm bu saatte ne yiyeceği sorabilir ki 🤦♀️🤣
Busra333 Deletedmom93428 yok ya haklısın bende düşüncesizlik ettim hamile platformuna sormayaydım iyiydi🙈😊
Busra333 NaimeYilmaz aaa doğru nişastası kendinden olmuş olur :) ama pirinç koymadım ben aşureye hiç 🙈
Deletedmom93428 Busra333 hayır kız sen yazmışın yemek içerir diye ben şakasına takıldım deme öyle üzülürüm vallaha 😊
Opheliaaa Pirinç değil za Busra333 pirinç değil yarma deriz biz yani buğday ☺️ aynı şey zaten hepsinde var nişasta
NaimeYilmaz Busra333 Ben çok seviyorum içinde pirinç, kıvam veriyor hoş oluyor ama o olmasa da bekledikçe koyulaşır zaten. Bereketi bol olsun evinizin inşallah, ağız tadıyla yemek kısmet olsun🙏
Busra333 3506 bende bi kaç tarifte gördüm benim de o kadar sıvı ki böyle de yenecek gibi değil 🙈çok teşekkürler
Busra333 NaimeYilmaz evet ya nişastaya da gerek kalmaz hem bir dahakine pirinç ekleyeceğim insallah :) çok teşekkür ederim ☺️ 🙏