39.haftadayım kızlar afedersiniz tuvalette Taharet alırken peçeteye hafif pembelik geldi ilk kez görüyorum böyle bişey nişan gelmesi midir ne yapmak gerekir hiç bilmiyorum pazartesi gideceğim doktora ? Biraz da sancım oluyo tabii ama çok değil hemen gitmek gerekir mi