Begmulusoy tehlikeli derken ? Bi yandan normal doğum yani adı üstünde dogal olan hayvanların, az gelişmiş ülkelerde kadınların bile bi köşeye geçip kendi kendine doğurduğu bi doğum şekli diğer tarafta ise sezeryan yani ameliyat olan bi doğum şekli. Hangisi tehlikeli bi daha düşünün isterseniz. Bi çocuğun kendini hazır hissedip kendi isteğiyle gelmesi var bi de şak diye hazır mi degil mi di demeden onu ordan çekip çıkarmak var. Sezeryan bir doğum şekli degil aslında. Sezeryan karşı değilim kesinlikle zor durumda hayatı konularda tabii ki yapılacak ters giden durumda normal diye diretmek saçma ama tehlikeye atma deyip dogal olanı dururken ameliyata itmek daha da saçma 🤔 kendi istegiyle sezeryan olanlara saygim var ama etraftan etkilenip sezeryana girersin aklinda hep acaba ve keskeler olacak bu yuzden kendi dogumuna sahip çık. Kendine güven etrafa kulaklarını kapat 🤗