MelekBas Merhaba, ben de iyi olmaya çalışıyorum, sağ olun.
Bu aralar başka bir sağlık problemimle ilgili olarak hastaneler arası mekik dokuyorum o yüzden daha kadın doğum doktoruna gidemedim.
Sizin adınıza çok sevindim, polip kendiliğinden yok olur, gider inşallah.
Kolay bir hamilelik - doğum, sağlıklı - hayırlı evlat dilerim.