Burcu98 ılk uc dort ay ıcın almadım ben ama dogunca goyebılsın dıye uc zıbın uc tulum aldım dogduktan sonra bedenıne gore tekrar aldık boyu kılosu net bılınmedıgınden oyle olması mantıklı geldı bana ıyıkıde oyle yapmısım
ılla toplu sekılde bıkac ay ıcın almayı dusunuyosanı 5 takım 0 3 dıgerlerını 3 6 ay ıcın alın (tr de yasamıyorum beden olculerı bıldıgım kadaeıyla bu sekılde yanlıs bılıyosam kusura bakmayın🙏🏻)