Happyasya hayır bunu iyi bir şey olarak algılamıyorum aksine rahatsız oluyorum her gittiğimde ne gerek var diyorum. Hoşuma gitmiyo türkiyedeki doktorlar daha iyi bu konuda alttan değil karnımdan bakıyolar. Burdaki doktorda 3. Aydan sonra karından bakıyor ama hep alt tarafımdan eliyle kontrol ediyo neyi kontrol ettiğini anlamıyorm her seferinde rahimimi çatıyımı anlamıyorum ama her gittiğimde bakması beni stres yapıyo her defasnda soyunmak o şeye çıkmak stres verici hatta hamilelik yaklaşana kadar türkiyeye gitmeyi bile düşündüm bunun için ama kurs için mecbur kalıyorum. Bide bende kaşıntı var söylüyorum hamilelikten oluyo normal diyo bi kan testi falan yapmıyo hiç türkiyede olsa karaciğerdenmi oluyo diye test yapıyolar. Yani memmun değilim ben. Zaten dilinede çok vakıf olmadığım bi ülke hep bi stres ve çekince hali