Bize 12. Haftada kıza benziyo ama alışveriş yapmayın dedi. 16. Haftada da kız dedi eşim kesin mi diye sordu bence kız dedi sonra biz hala emin olamadik tabi sonra 20. Haftada detaylı ultrasonda başka doktorda kız deyince başladık pembisleri almaya 😁 dahada degismez diye umuyorum yavrumun adı bile belli. Önce sağlıklı olsun sonra kız diye geçiyordu gönlümden çok şükür nasip oldu 🙂