Kızlar 38 e girmek üzereyim. Bir an önce sağ salim şu gebeliği tamamlayıp çocuğumu kucağıma alsam diyorum. Gebeliği çok sevemedim ben. Sürekli ishal oluyorum bu aralar. Yaz sıcağına geldiği gebeliğimin son ayları çok terliyorum. Birde yatarken artık yatamıyorum. Sağıma dönüyorum çocuk tepikliyo soluma dönüyorum yine tepikliyor . Ama doktorlarda düz yatmayın diyor bir tek düz yatabiliyorum. Ayrıca sancının nasıl olduğunu anlayamıyorumda. Otururken bir anda sanki çocuk içimden çıkacakmış gbi zonk diye vajinama bir sızlama giriyor. O mu sancı tam bilemiyorum. Sağ salim doğursaydık😅😭